Ako zvýšiť efektívnosť webových stránok

Ste pripravení získať viac obchodov z vašej webovej stránky? Tu je návod, ako ich zefektívniť:

monitor

Aby to vyzeralo dobre
Po prvé, je potrebné, aby vaše webové stránky vyzerali dobre. Profesionálne vyzerajúce webové stránky robia veľký prvý dojem, povzbudzujú používateľov k tomu, aby zostali na vašej webovej stránke dlhšie a prezentovali vaše podnikanie ako líder v odvetví. V skutočnosti až 38 percent ľudí v jednej štúdii povedalo, že by prestali angažovať sa s webovou stránkou, ak by bol obsah / layout neatraktívny.
Nebojte sa však; nemusíte utratiť veľa peňazí na web dizajnéra. Ak spustíte vaše stránky na WordPresse, môžete si vybrať z tisícov bezplatných a za poplatok tém, ktoré poskytnú vašej webovej stránke profesionálny vzhľad.

Uľahčite kontaktovanie
Mnohé malé podniky poskytujú na svojej webstránke telefónne číslo a e-mail. Je to povinný údaj, aby vás potenciálni zákazníci ľahko kontaktovali. V prieskume banky BankMyCell až 75 percent opýtaných uviedlo, že sa vyhýbajú telefonickým hovorom, pretože sú časovo náročné.
Pridajte preto jednoduchý kontaktný formulár na vaše webové stránky. S kontaktným formulárom na svojej webovej stránke budete môcť vygenerovať pre svoju firmu viac potenciálnych zákazníkov tým, že návštevníkom poskytnete pohodlný spôsob, ako vás skontaktovať.
Spotrebitelia chcú tiež získať informácie pred nákupom – a keď je to pre nich vhodné. Takže zvážte pridanie chatbot na vaše webové stránky. Chatbot bude k dispozícii, aby odpovedal na otázky používateľov 24/7, aj keď nie ste v okolí.

wordpress

Začnite blogovať
Ďalším prvkom, ktorý pôsobí na vašu webovú stránku efektívnejšie je blog. Blog nielen pomáha prilákať viac návštevníkov na vaše webové stránky, ale akonáhle tam sú, povzbudzuje ich, aby sa stali zákazníkmi.
Pamätajte, že váš obchodný blog nie je denník na zdieľanie vašich myšlienok. Musíte napísať obsah, ktorý vychováva a konvertuje vašich čitateľov. Napríklad, ak máte malé terénne úpravy a začnete blogovať o tipoch na terénne úpravy, návštevníci vašich webových stránok budú môcť vidieť, že sa vyznáte. Ak dokážete preukázať, že ste odborníkom vo vašom odvetví, je pravdepodobnejšie, že sa stanú platiacimi zákazníkmi.